Remedii naturale pentru aritmie

Bataile neregulate ale inimii (aritmia) pot fi infricosatoare si nelinistitoare. Cu toate astea, aceste batai sunt frecvente pe parcursul perioadelor de dezechilibru hormonal, cum ar fi in timpul menopauzei. Din fericire, exista lucruri pe care le puteti face in mod natural pentru a ajuta la tratarea aritmiei.

Repaosul si respiratia

Daca simtiti ca inima incepe sa va bata neregulat, una dintre cele mai bune modalitati de a ameliora simptomul este sa stati jos, cu picioarele ridicate de la sol si sa inspirati adanc si incet. Concentrati-va, de asemenea pe efectuarea unor respiratii lungi si persistente si veti constata ca ritmul cardiac va reveni intr-un ritm normal in cateva momente.

Apa rece

Hidratati-va cat puteti de bine, este vital pentru sanatatea generala a organismului. In plus, consumul de apa rece atunci cand suferiti de aritmie poate provoca o ameliorare instant a simptomelor, desi medicii inca nu cunosc cauza.

Spalarea fetei cu apa rece

Spalarea fetei cu apa rece ca gheata poate provoca un soc usor pentru organism, care in unele cazuri este suficient pentru a ameliora bataile neregulate ale inimii. Daca acest lucru nu este suficient, respirati profund cateva minute.

Dieta

Dieta este importanta pentru ameliorarea simptomelor aritmiei. Acizii grasi omega-3, (se gasesc in pestii grasi cum ar fi macroul si somonul) sunt elemente importante in mentinerea sanatatii inimii. In plus, trebuie sa aveti grija sa nu mancati prea mult, deoarece o masa prea copioasa poate accelera viteza sangelui spre tractul digestiv, provocand batai neregulate ale inimii.

Odihna

Adultii au nevoie in jur de opt ore de somn in fiecare noapte pentru a functiona la capacitatea optima, dar majoritatea oamenilor nu dorm destul. Daca suferiti de aritmie, somnul devine foarte important.

Relaxare

Relaxarea poate fi un factor important care contribuie la vindecarea aritmiei. Stresul poate fi de vina pentru aceasta afectiune, si este firesc ca femeile sa se confrunte cu niveluri mai mari de stres in timpul menopauzei. Incercati sa va relaxati si sa reduceti stresul. Un program regulat de exercitii fizice poate, de asemenea, ajuta la scaderea nivelului de stres, imbunatatind in acelasi timp starea de sanatate a organismului.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.