Casa de marcat, o alegere necesara nu tocmai usoara

In momentul in care orice persoana din Romania isi deschide o afacere, un instrument atat util, dar care este si impus de organele legii, pe care va trebui sa il achizitioneze, este o casa de marcat cu jurnal electronic. Aceasta va usura evidenta contabila si a stocurilor, precum si controlul institutiilor fiscale din tara.

Indiferent ca este vorba despre o afacere din domeniul vanzarii cu amanuntul sau cel al prestarii de servicii, orice afacerist trebuie sa detina un astfel de aparat electronic, cu ajutorul caruia trebuie sa emita bonuri fiscale si sa le ofere clientilor, lucru obligatoriu conform normelor legislative romanesti.

Caracteristicile unei case de marcat bune

O casa de marcat are numeroase beneficii pentru afacere, indiferent de domeniul de activitate. De la mentinerea unui istoric al vanzarii, o evidenta contabila si a stocurilor existente, pana la stocarea unei cantitati foarte mari de date si transferarea acestora catre institutiile statului, acest sistem modern este extrem de util, dar si prevazut de normele legii.

Pentru a achizitiona acest gen de instrumente eficiente si de calitatea, dar si pentru a putea beneficia de servicii conexe, precum consiliere in alegerea unei case de marcat bune si service, antreprenorii pot contacta CaseDeMarcat.eu. Astfel, pot afla care sunt caracteristicile cele mai importante pe care ar trebui sa le aiba o casa de marcat:

Casa de marcat cu jurnal electronic | CaseDeMarcat.eu

casa de marcat cu jurnal electronic

  • Capacitatea de stocare a datelor in format electronic – o casa de marcat buna poate stoca toate datele importante – precum produsele si serviciile vandute, contravaloarea si cantitatea acestora, cota de TVA aplicabila – cu ajutorul unui card de memorie;
  • Modul GPS si transmiterea datelor catre ANAF in timp real – casele de marcat electronice vor transmite, in timp real si intr-un mod oficial, toate datele catre ANAF cu ajutorul unui modul GPS. Astfel ca proprietarii de afaceri sunt scutiti de un drum catre institutiile fiscale;
  • Conexiunea la internet – desi aceasta caracteristica nu este obligatorie, ea este foarte utila, chiar si daca se intrerupe conexiunea la internet, pentru inregistrarea si transmiterea datelor. In plus, unitatile din domeniul HORECA pot instala si un soft restaurant, care usureaza gestionarea comenzilor clientilor.

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.